grubasek

wtorek, 14 lipca 2015

Dosyłajcie zdjątka:-)

Dekupagekinii

Elżbieta K.



CreaDiva

Tesa57



Mlenka

Czarna Dama



Atramk

Asikowy kącik



Hubka38

Sosnowy Gaik



Zuzanna Magdalena

Raeszka



Teresa

Pasje Violi



Barbara Wójcik

Wanda



Sarenka


Malgorzata Zoltek


osoby niezaznaczone- brak zdjęć. Jeśli by sie coś nie zgadzało,

 wysłałyście- piszcie. Muszę sprawdzać spam, bo mi mnóstwo 

maili wywala.

-------------------------------------------------------------

Majalenowo - kolczyki srebro i perełka naturalna. Te srebrne 

muszelki kupiłam na allegro z innymi elementami srebrnymi- taka 

jakaś wyprzedaż. Bardzo je lubię:-)



lecę poczytać książkę:-)

9 komentarzy:

  1. O jakie fajne :) tak jakoś skojarzyły mi się ze ślimaczkiem. Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolczyki noszę , a Twoje są urocze - lubię jak mi dyndają przy uchu , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajowe zdjęcie zrobiłaś tym kolczykom :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolczyki super!!! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślimaczkowe kolczyki ;-) A co czytasz?

    OdpowiedzUsuń
  6. Już dosłałam;)
    Kolczyki ładne;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak masz ochotę to zapraszam do mnie na Wędrującą Książkę, zapisy do końca miesiąca

    OdpowiedzUsuń