grubasek

niedziela, 26 lipca 2015

karteczki imieninowe

Imieninowa karteczka dla mamy Lidzi


Imieninowa karteczka dla Ani Muszyńskiej


Dziś byłam z rodzinką na Festiwalu Smaku - po raz pierwszy jadłam razowe pierogi z porem!




Majalenowo- kolczyki zrobione samodzielnie - bigle koła, kule z cyrkoniami- to dopiero zaczynały wchodzić te kulki shamballa i nieźle za nie wybuliłam ;-D Nie mam zbyt dużo świecących rzeczy- te kolczyki wyjątkowo widać.


Tak sobie pomyślałam, że ja niedługo w samozachwyt wpadnę, bo ta zabawa zmusiła mnie do selfie ;-) W rzeczywistosci jestem dosyć brzydka, nie straszę, ale i nie grzeszę urodą. Tymczasem robiąc kilkanaście zdjęć,  zawsze coś się ustrzeli w miarę ładnego...ha ha ha....

Buziam Was niedzielnie!

PS Zapraszam serdecznie do zabawy karteczkowej- mamy 3 tygodnie!

PSII kto ma ochotę- urządziłam wietrzenie magazynów- pytajcie, jakby co.





25 komentarzy:

  1. Masz piękne oczy:-) takie ciekawe świata!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewcia, jak patrzę na Twoje zdjęcia to całkiem niezła z Ciebie babeczka, no chyba że takie dobre zdjęcia robisz ;-)
    Karteczki super, ale pierogi z porem - to dopiero ciekawostka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm...nie chcę być zarozumiała, ale chyba dobre zdjęcia robię...ha ha ha:-D

      Usuń
  3. Nie grzesz kobieto oj je grzesz a jak chcesz mieć zepsute zdjęcie zaproś mnie )))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuniu kochana, fajna z Ciebie laseczka, więc rób tych zdjęć jak najwięcej i pokazuj nam się jak najczęściej. Kochana karteczka dla mojej Mamusi jest śliczniutka, dzięki Ci kochana za Twoje dobre serduszko. Buziaki przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu, moja Mamusia chciałą Ci tu napisać komentarz, ale nie może (może masz w ustawieniach, że anonimki nie moga komentować?). Wobec tego wkleję tutaj Jej komentarz dla Ciebie :)

      Pani Ewuniu dziękuję pani z całego serca za przemiłą niespodziankę piękną karteczkę i śliczną zawieszkę oraz za miłe życzenia .Wszystko sprawiło mi wielką radość. Jeszcze raz za wszystko dziękuję pozdrawiam Panią i życzę wszystkiego dobrego - Krystyna

      Usuń
  5. Cudne karteczki. Ty jako modelka prezentujesz się super. Zrobiłaś świetne kolczyki.

    OdpowiedzUsuń
  6. hehe.. samouwielbienie mówisz.. To ile Ty tych fotek cykasz??? Kolczyki świetne. A co do wiertzenia magazynu to prosze mi te zielone już spakować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne karteczki! Co jedna to piękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a będzie jakiś link do magazynu? :) pytam jakby co :)

    OdpowiedzUsuń
  9. haha, w rzeczywistości jestem dość brzydka, co za samokrytycyzm :D za to chyba widzisz, że talent do rękodzieła masz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No tak:) A pierogi z porem??Kurcze z wątróbką i jabłkiem(oczywiście razem) jadłam, ale żeby z porem??:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewus kartki cudniaste, lubię takie festiwale smaku ale pory nie znoszę blee ;) A zdjęcie super fajna z Ciebie babka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne kartki!!! U nas właśnie zaczął się Jarmark Dominikański, może też będą na nim jakieś ciekawostki kulinarne :))) Kolczyki bardzo ładne, stylowe :))) A co do zdjęć, to wychodzą Ci super, bo i z modelki fajna babka :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jjku, jak ja uwielbiam Gdańsk!!! Kocham! A na Jarmarku udało mi się do tej pory być tylko raz:-( Alez Ci zazdroszczę! Buziaki!

      Usuń
  13. sliczne kartki tak jak i ich właścicielka...pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne karteczki!!! oj zjadłabym takiej pajdy domowego chleba ze smalcem i ogórkiem kiszonym :):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Stanowczo jestem za opcją popadnięcia w samozachwyt, a nie krytykowanie samej siebie:)
    Kartki super, lubię takie warstwy, drapanki...

    OdpowiedzUsuń
  16. Obie kartki bardzo mi się podobają :).

    Też chętnie poszłabym na taki festiwal ale po cenie kromki chleba widzę, że musiały tam być "ładne" ceny ...

    Też lubię świecące kolczyki.

    Ewcia śmiało wpadaj w samozachwyt :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiem czy skosztowałabym takich pierogów ;)
    W kolczykach wyglądasz świetnie i kolorek pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kartki piękne! Naucz mnie takie robić :D
    jeśli chodzi o kolczyki, to bardzo Ci pasują takie intensywne kolory ;)

    co Ty taka krytyczna wobec siebie :D uważam, że jesteś bardzo ładną kobietką, a Twoje zdjęcia są super - na każdym widać ten Twój cudowny optymizm :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kartki u Ciebie coraz piękniejsze.
    Na pierogi zapraszam w połowie sierpnia do Krakowa, też festiwal pierogów - tym razem z okazji święta Św. Jacka (tego z pierogami).
    A co do zdjęć, to jak widać Ładnemu we wszystkim ładnie. Ściskam urlopowo:))

    OdpowiedzUsuń