grubasek

środa, 30 sierpnia 2017

Motyle:-D


Gonię ostatkami sił, jeżeli idzie o zabawy.
Jak się zgłaszam, to już staram się,  jak mogę, zdążyć, ale czasem robi się to niewykonalne.

Właśnie trwa remont kuchni, a ja zamknięta w sypialni próbuję zrobić zdjęcia i sklecić posta.
Kilka słów wyjaśnienia odnośnie moich zdjęć, w których pokazuję, jak zrobić biżuta. Wszystkie tworki robię w nocy, bo wtedy mam czas- stąd zdjęcia są jakie są, w dodatku komórką, bo aparatu foto nie mogę namierzyć;-D. Zresztą, nie wiem, czy bym nim lepsze zdjęcia zrobiła?;-D

Dziś kolczyki. Podobne miałam zrobić na wcześniejsza zabawę, ale...po prostu nie zdążyłam. 
Główny bohater dzisiejszego posta to folia termokurczliwa. Miałam okazję ją wypróbować rok temu dzięki uprzejmości Craftfanki- buziaki!

No to zaczynamy: stemplujemy wybrany motyw stazonem lub innym tuszem przeznaczonym do folii


stempel nie jest najlepszy, ale musiał być duży(zobaczycie dlaczego)


kolorujemy - marker, biały pisak


pokolorowane motylki wycinamy, zostawiając dużo miejsca przy czułkach


dziurkaczem robimy otwory


wycinamy dokładnie


bierzemy nagrzewnicę i...




Etapu montowania koralików i bigli nie pokazuję, bo widzieliście to milion razy ;-D

Efekt na pewno oryginalny ;-D


Pokażę jeszcze różnicę na początku- stempel i po skurczeniu


I totalne saute


Kolczyki zgłaszam do DIY TUTAJ


================================================
A teraz uwaga!!!

Danusia ogłosiła w tym miesiącu zabawę z kolorami motyli. A co ma bardziej kolory motyla jak nie sam motyl?!!! ;-D


I co? Kolczyki pasują?:-D Podoba wam się mój uskrzydlony sierpień?

Zabawa u Danusi TUTAJ


Co do kolorów, noszę, czasami, bo lepiej mi w wyrazistych, mocnych kolorach. 

Buziam i Trzymajcie kciuki za moją kuchnię!


33 komentarze:

  1. Rewelacyjne kolczyki! Super sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Filmik co prawda mi sie nie otwiera ale to niesamowite jaka jest różnica przed i po...świetna praca Ewo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt świetny. Filmik super. Folia warta wypróbowania:)
    Kolczyki piękne!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaaaaaaaaaaa chcę takie :* Są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio????? 😙😙😙😙😙😙😙 dziękuję 😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄

      Usuń
  5. Rewelacyjne kolczyki i jedyne:) No zachęciłaś do prób z tą folią:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne są! Ja to nie mogłam się nigdy dogadać z tą folią ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem krótko....FIU FIU FIU:)

    OdpowiedzUsuń
  8. No przecież jakbym nawet napisała, że mi się nie podobają, to nikt by nie uwierzył:)
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  9. O wow, pierwszy raz widzę taki styl tworzenia dzieła :) super to wygląda! I ile przy tym dłubaniny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne! Nigdy nie pracowałam z folią termokurczliwą. Efekt jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewuniu, świetne są Twoje motylki, fajna jest ta folia termokurczliwa, bardzo mi przypadła do gustu - obróbka jest prosta a jaki rewelacyjny efekt. Chyba kupię ten pomysł - jest super :-) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu DIY - Inka-art DT/DIY

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne, letnie kolczyki, a na tak pięknej, młodej kobiecie są jeszcze fajniejsze:) Pozdrawiam cieplutko Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana! Cmok, cmok! Stary 43-letni rupieć, co dobrze wychodzi tylko na selfie i to za 20-stym razem ...hahahahah Buziam!

      Usuń
  13. Ewuniu! Kolczyki są naprawdę Prześliczne - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne, sama bym takie nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ewunia, cudownie uskrzydliłaś sierpień; jestem pełna podziwu. Uściski <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczne kolczyki i super pomysł!!! Powodzenia w remoncie, u mnie też remont i ciągły bałagan :(. Trzymam kciuki :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo efektowne kolczyki :-) Podobnie jak Ty lepiej wyglądam w wyrazistych kolorach, zwłaszcza teraz, gdy z lenistwa zostałam siwą czterdziestolatką z włosami długości 2 cm.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczne kolczyki, a motylki prześliczne!
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super! Piękne i pomysłowe :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  20. Ewuś kolczyki motylkowe wyszły extra.A już to Twoje zalotne spojrzenie powali nie jedno męskie serducho.Pięknie wyglądasz kochana .
    Buziaki i dzięki za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  21. Ewuniu rewelacyjny efekt. Kolczyki wyglądają zaskakująco. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczne motyle i pięknie w nich wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajne i pomysłowe kolczyki pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
  24. Technikę spotkałam i pociąga. .. kolczyki rewelka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. sie wydaje takie proste...aha! a zrób kota! ;P

    OdpowiedzUsuń