grubasek

piątek, 11 sierpnia 2017

nieeee

Ogłaszam oficjalnie, że z moją pamięcią jest kiepsko!

Wzięłam się w końcu za pracę do Małgosi Gosikowy zakątek, która wymyśliła fajna zabawę- konkurs na....no właśnie - jak najbardziej warstwową i kolorową pracę!!! Kartkę, którą za chwilkę zobaczycie, robiłam po kawałku przez 2 dni i......zapomniałam, że ma być kolorowa. Ale...jest to najbardziej warstwowa praca, jaką dotąd zrobiłam. Może tego nie widać, ale tych warstw jest co najmniej 5. Jak zdążę, to jeszcze podziałam, ale.....Gosiu, naprawdę się starałam:-D

Kwiaty robiłam sama, choć foamiran wyraźnie mi się sprzeciwia, to jest już trochę lepiej...








Pracę zgłaszam TUTAJ








Buziam upalnie!

18 komentarzy:

  1. Jak dla mnie praca jest absolutnie piękna i wystarczająco kolorowa. Pozdrawiam ciepło na weekend:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewa, zgłaszaj! Nie określono ile ma być kolorów! A jest więcej niż jeden i ma warstwy!!! Poza tym jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna robota!!! Cała kompozycja i kolorystyka bardzo mi się podoba:)
    Fantastyczny stempelek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękna! Myślę, że w zabawach chodzi przede wszystkim o dobrą zabawę, a nie o sztywne trzymanie się reguł. Są kolory, a warstwowość wyszła Ci wspaniale.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka jest świetna. Tak pięknie ją skomponowałaś, ślicznych kolorów użyłaś.
    Ten seledynowy kwiat podkreśla cudnie wszystkie niebieskości. Kwiaty z pianki robisz po mistrzowsku, oswoiłaś ją na medal:)
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuniu! Karteczka jest bardzo śliczna i Oryginalna - Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tam się na tym nie znam, ale dla mniej jest kolorowo i pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna, wyrazista karteczka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Tricksart!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna:-)Jak dla mnie karteczka kolorowa, przecież nikt nie mówił ze ma być w jasnych kolorkach:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, bardzo nietypowa praca, czarny wygląda tu świetnie w połączeniu z niebieskim :) Dziękuję za wspólną zabawę z Manuną :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nietypowe te kolorki, ale efekt genialny! Dziękuję za udział w wyzwaniu Tricksart!

    OdpowiedzUsuń
  12. urocza karteczka - dziękuję za udział w wyzwaniu Manuny <3 Ki

    OdpowiedzUsuń
  13. Przeciez nie jest czarno biała wiec kolorowa:) i w dodatku sliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne połączenie kolorów :) Świetna praca. Dziękuję za udział w lazurowym wyzwaniu Manuny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No przecież jest kolorowa - tyle w niej różnych niebieskości. Powodzenia w wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń